Johan Glans och restaurang

När jag fyllde år fick jag två biljetter till Johan Glans, nu i mars skulle han ha ett par föreställningar här i Umeå. Jag hade inga förväntningar alls och blev lite förvånad, då jag insåg att han sålt slut på båda föreställningarna. 
Han är proffsig, vi skrattade gott i 90 minuter!! 
Det var fotoförbud, så jag som är så laglydig, tog bara två bilder innan föreställningen började.

Efteråt gick vi till en restaurang och åt en snabb middag, väldigt gott!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mammakero

Han är så himla bra alltså! Älskar hans humor, brukar skratta åt hans kommentarer så jag tappar andan! Vilken bra födelsedagspresent!

Svar: Ja, han var verkligen bra. Önskar bara att vi haft platser närmare scenen, så att man hade sett alla hans ansiktsuttryck också. :D
Agneta Ärlestig

2017-03-23 @ 11:54:43
URL: http://mammakero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0