arbetsmöte

Jag har under året varit branchmentor i den palliativa kursen på Skellefteå Yrkeshögskola. Hade bokat ett möte med min kollega för att vi skulle skriva lite fina ord till elevernas examendag.
Jag vet inte riktigt varför, men morgonen hemma gick lite för fort och när jag kom till mötet på ett café i stan, så insåg jag att jag inte ätit någon frukost.
Jag blev helt plötsligt akuthungrig och beställde en stor räkmacka.
Kastade i mig den så fort att jag inte hann fota....bara tomma tallriken kvar här på bilden. 
Inga snygga, arrangerade instagrambilder här inte! :O
Men räkmacka till frukost var inte helt fel! :D 
 

Kommentarer
Postat av: Bosse Lidén

Alla sätt är bra. Jag tror aldrig jag ätit en räkmacka till frukost. Däremot vet jag de som åker på dem. ;)

Svar: Haha! Ja, det finns en del som gör det. :D
Agneta Ärlestig

2017-05-29 @ 21:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0