Mot Storforsen!

Jag och maken bestämde oss för att göra en minitripp uppåt landet.
Vi har aldrig tidigare varit vid Storforsen (Piteälven) och nu skulle det bli av.
Tog Tassa med oss och lämnade Kira hos svärmor eftersom hon har för ont i ryggen för sådana utflykter.
På väg till Storforsen tog vi det lugnt och stannade på några ställen för att fika, titta eller bara gå en sväng med Tassa.
 
Vi hade bokat rum på Hotell Storforsen. Först blev jag lite besviken eftersom hundar inte fick använda stora entrén, utan var hänvisade till baksidan och en altandörr. Men jag ändrade mig, eftersom det underlättade rastningarna och vi hade dessutom full uppsikt över bilen och en fantastisk utsikt över forsen från vårt "hundrum" (Annars kostade utsikten extra om man bokade vanliga rum)
Inne på rummet stod en välkomstlåda till hunden, med filtar, skålar, godisar och bajspåsar. :-)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mammakero

Vilken bra idé med en särskild hundlåda! Det verkade ändå vara ett riktigt bra rum med utsikt!

Svar: Ja, ofta blir man undanskuffad som hundägare på hotell och man får dåliga rum (brukar vara de tidigare rummen för rökare) till högre pris. Men en välkomstlåda gör genast att man känner sig mer välkommen. Och det här var inget före detta rökrum heller)
Agneta Ärlestig

2016-08-10 @ 11:59:12
URL: http://mammakero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0