canvas

Min brors fina barn!
Jag fick idén till den här bilden för länge sedan, men det var inte lätt att samla barnen vid något lämpligt tillfälle som skulle passa för fotografering. Den här bilden har jag nu skickat in och gjort en canvastavla av, i storlek 60x40 cm. Överlämnade den i veckan och det blev en mycket uppskattad present i min brors hem. :)
 
 
Det är min dotter som hållit i kameran och jag som redigerat, men jag fick hjälp av Linda i photoshop för att fräknarna skulle synas bättre. Den färdiga canvastavlan ser inte exakt likadan ut, eftersom lite av bildens sidor viks runt kanterna.

Kommentarer
Postat av: Linda

Roligt att de tyckte om den :) Jag är glad att jag fick hjälpa till, det är en underbar bild!

Svar: Ja, det ska bli kul att se hur det blir när dom får upp den på väggen.
Agneta Ärlestig

2012-12-09 @ 21:47:25
URL: http://blogg.passagen.se/liri

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0