Årskrönika 2013 del 3

JULI, AUGUSTI OCH SEPTEMBER

Mycket hundpromenader, med och utan tvåbent sällskap. Här en dag i Vännfors med Ingela, hennes yngsta dotter och hennes hundar.

Åkte till Nordiska hund i Kälarne några dagar, för att möta Linda. Vi tränade specialsök, gick promenader, lekte turister och pratade och fnittrade till sent på nätterna.

Amanda ordnade en festival i byn.

Åkte till Mickelbo och tittade på en uppvisning i beridet bågskytte.

Jag, maken och hundarna åkte på roadtrip till Norge. Det var en av de trevligaste resor jag gjort på länge! Så mycket vackert att se, trots att Norge bjöd på riktigt skitväder.

Ally fyllde tre år!

Vi besökte Glassbonden några gånger och åt stora goda glassmenyer i ljumma sommarkvällar.
 

Ingrid och Svenne var uppe i Västerbotten.

Besökte Oskars familj i Storsandsjön.

Olivia hade Blackis hemma hos sig någon vecka och jag hann fota båda Ally och Olivia i olika fotoshoots.

En underbar sommarkväll spenderades med stora familjen i Vännfors. Fika, bad, Murrikka, grill, kaffe över öppen eld och allt var helt perfekt!

Familjen (inte jag och Amanda) åkte till Prag för att fira Christers 50-års dag. Resan inföll så att Linnea fick fira sin 18-års dag där också.

Christer firades naturligtvis hemma också! 

Fotade fina bilder på systrarna. En har jag nyss har förstorat och gjort canvas av, fast ingen av dessa ;-).

Katten Keso flyttade också in i sommar!!

Vi var och besökte Sixten  i Tallberg.
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0