Fotografering

Jag har länge följt Camillas blogg och beundrar hennes bilder. Genom våra bloggar och mail tog vi kontakt för att Camilla skulle fota Amanda och Olivia till ett framtida projekt som Camilla planerar.
Efter många om och men lyckades vi äntligen bestämma träff för en provfotografering, inte enligt ursprungsidén, men det blev nog bra på sitt sätt i alla fall.
Jag följde med av ren nyfikenhet (och för att skjutsa flickorna) och assisterade lite samtidigt. Hade kameran med och smygfotade lite under tiden.
 

Det var väldigt spännande att se flickorna fotas av någon annan än mig och jag fick verkligen skärpa till mig för att inte lägga mig i..;-)
Några av bilderna har vi hunnit se som färdigredigerade och vilket fantastiskt resultat! Även när det gäller redigering har man ju en egen stil och det var lärorikt att se vad Camilla gjorde av bilderna.

Vill ni se mer av Camillas bilder så titta in på hennes blogg!
Tack för en trevlig kväll Camilla!


Kommentarer
Postat av: mammakero

Att vara med och ta behind the scenes är jätteroligt! Fina döttrar och Camilla har ett bra porträttöga!

Svar: Ja, kanske blir det fler fotograferingar.
Agneta Ärlestig

2013-08-01 @ 13:22:23
URL: http://mammakero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0