inspiration uterummet

Nu har det blivit så himla mycket hundbilder ett tag och jag har nästan lika mycket till på lager från rasträffen :)
Därför måste jag bryta in med något annat känner jag.
Vi håller ju på med vårt uterum, men nu är det dag att bestämma golv och jag kan inte riktigt bestämma mig.
Klinker? Trä? vilken färg? Jag har varit lite inne på skifferliknande klinkers, men det var ju dyrt som attan!!
Vi har ju ett golv som är varmt, därför kan vi välja bland mycket. Trä ser ju snyggt ut, men jag vill kunna ha blomkrukor som spiller vatten mm...
Ge mig lite tips, ge mig nya infallsvinklar!

Delar med mig från mitt inspirationsalbum.
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Svårt val det där... Om du väljer trä (eller annat som kan få fuktfläckar) och vill ha krukor på golvet, så rekommenderar jag en sån liten rullplatta att ställa krukan på... går säkert att fixa själv med hjul från ikea till lagom storlek, annars tror jag det finns på ÖoB, Plantagen eller Blomsterlandet, lätta att flytta!

Svar: Ja, det vore nog bra om vi väljer trägolv.
Agneta Ärlestig

2013-06-03 @ 16:48:35
URL: http://blogg.passagen.se/liri

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0