Vackra upplevelser med geocaching

Inte så långt hemifrån mig, finns en multicache som jag spanat på länge. Jag har varit rätt säker på vart slutgömman är, men det har aldrig blivit av att ta den. En kväll tog jag dottern till hjälp för att räkna ut de exakta kordinaterna och sedan följde hon med mig dit.
Terrängfaktorn är hög, eftersom man måste använda skoter på vintern eller vada på sommaren.
Sedan får man gå en traktorstig ute på en liten ö. Efter halva ön, smalnar det av så mycket att man får balansera på en smal, smal stig.
Längst ut på ön finns det en sommarstuga. (antar att dom tar sig dit med båt)
Det är enormt vackert med den smala ön, där man kan se vattnet på båda sidor hela tiden. Jag skulle väldigt gärna ha ägt den där stugan.
Nåja, en trevlig utflykt en av de soliga sommarkvällarna som vi inte blivit bortskämda med i sommar.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0