Ett dygn i mitt paradis

Mitt favoritställe, mitt smultronställe, älskar stugan i Piteå som vi brukar hälsa på i!!
Mitt i oktober, kallt som sjutton! Men vi klädde oss varmt och började med att grilla korv till lunch.
Lite senare var det dags att vittja näten som de lagt ut på morgonen innan vi kom.
Kira älskar att åka båt och hoppade i båten med det största leende en hund kan åstakomma!
När näten var vittjade (jag var inte med ut i båten), var det dags att rensa fisken. Vi hade så tur, det låg en stor havsöring i ett nät. (Annars är det mest sik, gädda och mört)
Efter fisketuren blev det en varm dusch och bastu, till och med Kira fick duscha eftersom hon luktade fisk.
På kvällen satt vi i flera timmar och surrade, åt en lååång middag och hade så trevligt!
 
Bilderna kommer i helt fel ordning, men det fick bli så den här gången. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0