en mulen dag

Min semester är mest mulet och regn känns det som. En dag åkte vi till stan och kikade i affärer, gjorde lite småärenden och sånt. När vi blev hungriga klev vi in i närmaste kvartersresaurang och det var en lyckträff!
Jag åt en väldigt god kycklingpasta och under tiden kunde vi studera den lokala konsten på väggarna.
På kvällen blev det bättre väder och jag fotade lite blommor i en vägkant.
Jag köpte mig en ny ljusslinga, men behöver lite hjälp av maken att få den på rätt plats. Så tills vidare (förmodligen lång tid) hänger den över mina spaljeer.
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentarer
Postat av: Bosse Lidén

En trevlig restaurang med god mat kan alltid pigga upp en mulen dag. Sommaren 2016 tycks inte ha kommit igång ännu - när det gäller "tropisk" värme och strandväder. Varken i norr eller söder. Det gäller att ha alternativ att dra upp från hatten.
Kram Bosse

Svar: Du kan vara lugn när det gäller sommarvädret! Jag börjar jobba nu, så du ska se att värmen kommer då. :-)
Agneta Ärlestig

2016-07-18 @ 10:11:51
URL: http://bosseliden.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0