Present!

Jag har nog glömt att visa den fina skålen jag fått i present!
Det var flickorna som köpte den till mig när de var på gemensam utlandsresa till Rhodos.
Jag blev så glad över deras tanke och det blev ju en helt perfekt blåfärg till vårt vardagsrum!
Tassa är så söt med sin nya favoritleksak. Det är en av dotterns studentnallar som hon bär med sig överallt. <3
Jag fortsätter att måla på elefanten också, svårt att få den vita färgen att täcka ordentligt.
 
Ett annat pysselprojekt jag gjorde en dag, var en vas!
Ni har väl sett den trendiga vasen "Äng" som är så populär, men hutlöst dyr!
Jag tänkte att jag borde kunna göra något som har samma funktion.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu så här i efterhand, blev den ju liksom inte riktigt som jag tänkt mig.....
Jag måste tänka om, så att jag får nätet i två våningar, jag måste också använda en tråd som inte rostar.....får klura vidare på det där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0