Vänskap

Dagens blogginlägg tillägnas Linda, min fina vän!!
Vi må ha en annorlunda vänskap då den till stor del grundar sig i internet-kontakt. 
Vi lärde känna varandra på ett hundforum för .....snart 8 år sedan tror jag? Sedan dess har vi träffats någon gång/år, ibland mer ibland mindre.
Men vi pratar med varandra dagligen via sms, fb och andra sociala medier.
I kväll har Linda varit ett stöd för mig inför min kommande julångest....(nä, jag gillar inte julen..:/ )

Förmodligen är hon knappt medveten om hur viktig hon är för mig...
Om tre veckor får jag träffa henne igen, ska bli så kul!!
Vi har även planer för att åka iväg, vi och hundarna några dagar sommaren 2013
Jag bjuder på en bild från en hotellweekend med Linda....barnen tyckte att vi hade varit ytterst pinsamma som stått i spegeln och tagit egopics..;-)



Kommentarer
Postat av: Linda

Just love våra egopics <3
Nä jag har ingen aning om hur värdefull jag är för dig, men många gånger märker jag hur lika vi är och hur värdefull du är för mig <3

Svar: Tack Linda!
Agneta Ärlestig

2012-12-01 @ 22:39:16
URL: http://blogg.passagen.se/liri
Postat av: HumleSpunk

Härligt att läsa <3

(Och har du också julångest? Jag med, urk... )

Svar: Skönt att man inte är ensam, man höra bara om alla som tycker att det är så mysigt med julen.
Agneta Ärlestig

2012-12-01 @ 22:43:07
URL: http://humlespunk.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0