Kroatien del 6

I dag skulle vi försöka oss på att ligga på stranden, men det är bara att inse att ingen i vår familj klarar att ligga platt och pressa flera timmar..:)
Vi spenderad i alla fall några timmar på stranden vid Primostens största hotell "Zora". Det fanns ju skugga under träden. Jag kan tala om att alla i familjen badade, även jag som är en riktig badkruka!
Vi tog långlunch på en bra restaurang och bokade sedan tid för massage för flickorna. Det var väldigt uppskattat kan jag säga!
Eftermiddagen spenderades i gamla stan, där vi strosade runt bland alla små butiker för lite vanlig, hederlig turistshopping.

På kvällen hade vi tänkt äta den traditionella kycklingpannan som tillagas under glödbädd, men så blev det tyvärr inte eftersom den rätten måste förbeställas tidigt på dagen.
Men vi fick uppleva den märkligaste solnedgången, den var helt overklig och förändrades för varje minut. (går inte att återge på bild, måste upplevas på plats.)



Kommentarer
Postat av: Corina

Härliga bilder !
Jag köpte en höftväska, samma som Maria har. Fast min är aningen större enligt Maria själv i alla fall. Märket är LowePro Inverse 200 AW och kostade 749 kr på Media Markt. Och den känns bra att bära i alla fall trotts att den blir väldigt vällastad med kamera och tre objektiv.Men värd pengarna trotts allt.Kram/Corina



















Svar: Sökte reda på den på nätet, den såg väldigt bra ut! Typ lika stor som den jag har, men jag kan bara bära min på axeln och den är besvärlig att öppna. Får lägga den på inköpslistan..:)
Agneta Ärlestig

2012-07-14 @ 12:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0