Tassa i svartvitt


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vilka fina bilder! :)

Jag brukar fundera på en sak när jag ser dina bilder på hundarna och det är att de är så skarpa vid nosen och ögonen. Hur gör du för att få så? Jag tycker det är jättesvårt att få de skarpt eftersom att de rör på sig hela tiden ;)

Svar: Vad kul att du besöker min blogg! Ja, visst är det svårt att få skärpa på hundarna. Men jag tar många, många bilder varav ett fåtal är bra. Använder alltid autofokus skulle aldrig hinna med manuell. Sedan ska vi komma ihåg att mina hundar är vana modeller, det är lika inövat som alla era trix och lydnadsmoment som era duktiga hundar kan. Tassa är dessutom enormt enkel att fota med hennes färger. :)
Agneta Ärlestig

2012-11-24 @ 19:32:04
URL: http://rebeccaritzen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0