det här med att fota hundarna...

Att fota mina hundar tillsammans är en riktig utmaning.
Hur många miljoner bilder har jag som ser ut så här??
Jag sätter hundarna, backar och trycker av två bilder i farten.
På den ena ser Kira missnöjd ut med öronen, på den andra har hon börjat kolla av omgivnngen.
Inser att det skulle bli bättre vinkel om jag sänker ner sig till deras nivå......
börjar huka mig samtidigt som jag säger staaaaaanna och vips kommer en Kira skuttande och trycker upp nosen i kameran.....:/
Kvar sitter oftast Tassa som alltid är enklast att fota..:)





Kommentarer
Postat av: Åsa

Så där ser det alltid ut hos mig ;) en tittar en blundar den tredje sitter med ryggen emot....

Svar: Skönt att det är fler som har problem :) Man kan bli galen!
Agneta Ärlestig

2012-09-05 @ 12:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0