Näsvikens bröd

I sommar åkte jag till Barbro, Näsvikens bröd och fikade!
Det var en intensiv fikastund då vi försökte avhandla ett helt år på en timme...:)
Hon har så vackert med sina blommor, växthus, pynt och sånt i trädgården!
Jag försökte fota, men prioriterade att få prata eftersom vi träffs så sällan.
Jag köpte med mig underbart gott bröd (försvinnande gott skulle man kunna säga, för det var slut innan jag var hemma igen.)
Här är bilder på hennes hundar och hennes trädgård.
Tack Barbro, för kaffet förresten!!!



Alltså det är så himla pinsamt. Barbros första berger (Den ljusa fawn-färgade) var det ingen konst att lära sig namnet på. Han heter Yo-Yo i stamtavlan och kallas även för det. Har aldrig haft problem med vad han heter.
Men nu har Barbro skaffat en valp (ja, han är väl knappast valp nu längre) Det är helt omöjligt att lära sig vad han kallas!! Jag vet att han heter Iphone i stamtavlan, så jag kallar honom för "telefonen"! :O
Jag får helt enkelt åka till Barbro oftare, då lär jag mig nog. :)  















Kommentarer
Postat av: Linda

Hette inte hennes valp Ville?

Svar: Jo!! Så är det ju, minne som en fiskmås ibland.
Agneta Ärlestig

2012-09-05 @ 20:51:16
URL: http://blogg.passagen.se/liri

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0