att regissera en häst..

Det här med att fota djur är ju inte alltid så enkelt, man kan liksom inte regissera dom. 
Ska man dessutom ha med människor på samma bild så är det svårt att tima så att ingen blundar, räcker ut tungan, tittar bort eller så.
En dröm jag har haft i två år, en galopperande häst i vattenbrynet med finaste solnedgången.
Nu kan man ju inte styra över allt, så någon vidare solnedgång blev det inte i går, inte fick vi vara ensamma på stranden heller, så vi blev begränsade till ena sidan.
Jag fick dessutom omförhandla med mina drömmar då hästen inte var intresserad av att springa i vattnet frivilligt..:)
Men bilder fick vi ju naturligtvis!! 
Jag är supernöjd med kvällen och nu har jag väl ca 500 bilder att gå igenom..
Tack för en trevlig kväll Olivia och Blackis!

 

Kommentarer
Postat av: Olivia

Var himla trevligt!:D

Svar: Jag hade också väldigt trevligt Olivia! :)
Agneta Ärlestig

2013-08-07 @ 17:21:00
Postat av: mammakero

Kul att det blev av! Just så är det med djur, de är ibland inte ett dugg samarbetsvilliga... Sen är det ju så att man ska synka alla "aktörer" för att få åtminstone en bra bild... Vilket är det svåraste!

Svar: Ja, det var så kul att fota på stranden!
Agneta Ärlestig

2013-08-08 @ 11:15:58
URL: http://mammakero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0