Årskrönika 2013 del 2

APRIL, MAJ OCH JUNI.

Den 5 april gick mamma bort. Jag trodde att jag var förberedd, men det gjorde inte mindre ont för det...:(

Barnens farfar fyllde 80 år och vi fotade gruppbild på barnbarnen och gjorde förstoring som gåva.

Jag, Linnea och Amanda åkte till Sundsvall för en "mamma/dotter-weekend. Mysigt med hotell, shopping, god mat och fotoutflykter.

Så blev det dags för mammas begravning.

I maj åkte jag och Ingela ner till Göteborgstrakten för den årliga rasträffen. Oj så trevligt och intensivt det var, värt varje kilmeter i bilen!!

Amanda gick ut nian och Oskar tog studenten.

Emma konfirmerades.

Midsommar firades i Piteå igen, till min stora lycka! Älskar det stället! Bästa sällskapet, Långpromenad på berget, god mat, sena kvällar på bryggan och morgonkaffe med svärmor och svärfar. :)
 

Sista helgen i Juni var vi på middag hos min äldsta bror.
 
 

Kommentarer
Postat av: mammakero

Härliga glada varma vackra och sorgliga bilder!
Man kan aldrig vänja sej med tanken på att någon man älskar inte kan finnas kvar i ens närhet. Hålet efter närheten är det tyngsta oket att bära för ens hjärta.
Kram!

2013-12-29 @ 14:41:42
URL: http://mammakero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0