Årskrönika 2013 del 4

OKTOBER, NOVEMBER OCH DECEMBER

Jag och flickorna åkte till Lycksele för att umgås, shoppa och fota.

Åkte till Sundsvall med Ingela och ställde ut Tassa och Miva. En trevlig dag på alla sätt!
Här en bild på Mivas bror som vi träffade där.

Fotade Miva, en bild som sedan trycktes upp på rasklubbens vepa i rasmontern på stora stockholmsmässan.

Vårt uterum blir äntligen klart!! Jag älskar det rummet. :)
Jag har visst inga bilder på hela rummet som klart, så det får jag komma ihåg att visa er i ett annat inlägg.
 


Sandras plötsliga och tragiska bortgång, så ofattbart. Känns fortfarande helt overkligt.

Julen, en av de bästa på många år. :)
 

Kommentarer
Postat av: JUNITJEJ

Fantastiska bilder!

Svar: Tack så mycket!
Agneta Ärlestig

2013-12-30 @ 19:50:29
URL: http://www.junitjejen.se
Postat av: mammakero

Finfina bilder, vilken grand finale!

2014-01-01 @ 19:06:30
URL: http://mammakero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0