utmärkelse

Har fått en utmärkelse av Mamma Kero 

Åtta sanningar om mig själv, det var inte så lätt upptäckte jag.

1.    Avskyr att prata inför folk men intresset för vissa ämnen kan få mig att hålla föredrag inför större grupper, trots att jag blir illamående av nervositet.

2.    Jag hatar att städa och det syns hemma.

3.    Hundarna är min medicin när jag är trött och ledsen

4.    Älskar att fotografera men har inte tiden och orken för att lära mig ordentligt.

5.    Jag är långsint och det är inte till min fördel.

6.    Spenderar mer tid vid datorn än tvn, ser de flesta tv-program på svt play mm och trivs med att kunna bestämma tiden själv.

7.    Avskyr mörker och kyla och vintern är en enda lång väntan på våren

8.    Har ganska dålig självkänsla och tror alltid att det är någon som kan göra saker bättre än mig.

 

Fyra bloggare som jag ger utmärkelsen.

Linda, Inez och Drömma – En av mina närmaste vänner som bjuder på hundaktiviteter blandat med familjeliv.

Prematurmamma - En blogg om lilla Denise som föddes i vecka 23.

Min kamp mot cancern – Vi får följa Lari och hans fina familj i kampen mot cancern och vägen tillbaka

Bahamasblogg – Svenska Carola lever på en liten ö på Bahamas med sin familj. 

 


Kommentarer
Postat av: mammakero

Det var intressant att läsa lite om dej! Kul att du fixade 8 sanningar, för det var inte det enklaste!

Svar: Nä, det var lite knepigt.
Agneta Ärlestig

2013-02-22 @ 10:18:18
URL: http://mammakero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0