besvikelsen

Kommer hem från Rasträffen och kollar igenom bilderna. Blir gruvligt besviken på mig själv!
Allting hände så snabbt och på samma gång, många intryck, stark sol i kameradisplayen, dålig simultanförmåga och intensiva dagar. 
Jag gav mig aldrig tid att kolla igenom/ändra inställningar i kameran, så de flesta bilder är bara att slänga!  
Jag som hade sett fram mot en massa minnen i bildform...
De bästa bilderna blev på getterna, som stod stilla till skillnad från bergerna och deras ägare..
 
Jag har fått rådet att ge bilderna lite tid, det kan nog vara bra. Visst kommer jag att hitta bilder jag gillar - även om dom inte fyller alla kvalitetskrav. :)


Kommentarer
Postat av: HumleSpunk

Jag tror att bilderna visst är bra. Åtminstone om man jämför med de jag brukar ta. ;)

Roligt att träffas igen! :)

Svar: Du är snäll du! :) Ja, det var verkligen kul att träffas!
Agneta Ärlestig

2013-05-22 @ 12:46:36
URL: http://humlespunk.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0