Stoppa tiden!

Naturen exploderar! Våren springer så snabbt att man inte hinner med. Det känns som att man kan stå vid rabatten och se hur det växer för varje minut?
Stoppa tiden! Jag vill uppleva varje millimeter, varje sekund!
Varför kan inte våren vara en årstid som räcker tre månader som hösten?

I natt var jag ute med hundarna på en nattrastning och känslan om varför man älskar att bo i Norrland slog mig så att det kändes i magen. 
Det blir aldrig riktigt mörkt nu och det sjuder av liv överallt. Halvtvå på natten och fåglarna kvittrar helt öronbedövande. 

Nä, stoppa tiden, snälla.....

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Halkade med fingret hos mammakero och hamnade här!
Hundar, hm, börjar läsa och rolla nedåt. En agility bana, mer hundbilder och intresset ökar.
Agility banan är jag van att se från sidan av plan. Spring gör dottern. Men intresset för hundar är det inte brist på.

Tack för besöket. Jag kommer tillbaka!
/P

Svar: Kul att du halkade med fingret! ;-)
Agneta Ärlestig

2013-05-24 @ 17:14:08
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0