Atanbygget

När innerväggarna med panel och nytt trä runt fönstren var klara så ägnades våren och försommaren till målning.
Oj, det är många timmars arbete som ligger på de väggarna! Flera varv krävdes, lite svårmålat på sina ställen, träningsvärk i benen av allt klättrande på stegar.
Dessutom började det vara svårt att hitta lämplig tid för arbete på altanen, solen och sommaren gjorde det olidligt hett där ute!
Det blev till att arbeta på nätterna, tur att vi har så ljusa nätter här.
Av någon anledning har jag missat att fota mycket under den här perioden?
 

Kommentarer
Postat av: mammakero

Målning är just det arbete som jag sällan har möjlighet att fotografera undertiden. Kladdiga händer... säjer jag bara! Härlig utsikt!

Svar: Ja, jag ska väl erkänna att jag inte var den som målade mest..;-)
Agneta Ärlestig

2013-09-03 @ 11:15:52
URL: http://mammakero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0