Olivia & Blackis 1

Jag har länge haft en idé eller en dröm om att få fota en häst som springer i vattenbrynet i solnedgången.
I sommar hade jag så tur som hittade igen en för mig helt bortglömd sandstrand vid vindelälven.
Samtidigt hade min brorsdotter en häst hemma och min bror var snäll och hjälpte till att transportera hästen med hästfinkan.
Allt föll på plats - nästan..:)
Vädret mulnade på och solen började försvinna bakom trädtopparna, ett gäng ungdomar satt "ivägen" och grillade på stranden, men vad gör väl det? 
Vi började fota och hade vansinnigt kul, men inte blev bilderna som jag tänkt, hästen ville inte alls springa i vattnet.
Men jag har i alla fall ca 200 bilder som jag ska redigera och spara till brorsdottern. För henne är ju bilderna värdefulla oavsett kvalite tror jag. Det är ju faktiskt ett roligt sommarminne för både henne och mig.
De här bilderna blev aningens "disiga" jag upplever hästen mycket svartare i verkligheten.
Bilderna kommer att komma i flera olika inlägg, allt eftersom jag redigerar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0