Blomsterfestival

Det var blomsterfestival i stan såg jag i en liten notis. Jag kunde inte gå på invigningen, men tänkte att det gör väl inget - en blomrabatt är väl fin längre än en helg liksom?
Såg bilder i tidningen från invigningen, skojiga saker och mycket underhållning. Böand annat en skitfrän bil som bestod av enbart blommor och grönt!
En vecka senare hade jag ärenden i stan en kväll och tog med kameran för att fota......men jag blev besviken.
Det var inte någon festivalstämning alls över planteringarna, lite extra krukor och sånt förstås, men inget överdåd alls..:(
Dessutom blev det mörkt och mulet på kvällen, så fotoinspirationen susade iväg.
Här är bilder från lite av det jag såg i alla fall.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0