Bröllopsdag och opera

Vi har firat vår bröllopsdag i veckan.
Maken överraskade mig med räkmackor, present och blommor till frukost. 
Jag hade köpt biljetter till operaföreställningen Elektra, så på kvällen åkte vi och såg den.
Alltså, hur mäktigt var inte det?
Jag har aldrig någonsin upplevt något liknande och kommer nog inte göra det sedan heller.
Nu gillar ju vi opera om man får se den live, men den här föreställningen har så mycket mer att man har stor behållning även om man inte gillar opera.
Här kan ni läsa mer om Elektra i Umeå 
 
 

Kommentarer
Postat av: mammakero

Grattis på bröllopsdagen! Ni firade ordentligt! Att se opera utomhus är alltid något extra. I massor av år såg vi alltid sommarens opera på Läcköslotts innergård. Upplevelser varje gång!

Svar: Tack! Vi brukar mest glömma bort vår bröllopsdag, det är så mycket annat runt den dagen. (födelsedagar, skolstarter, jobbstarter mm) Men i år hade vi (jag) varit förutseende!
Agneta Ärlestig

2014-08-24 @ 17:46:13
URL: http://mammakero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0