Fyttglädje och separationsångest

Dottern har flyttat hemifrån!
En fin liten källarlägenhet, med bra läge.
Det är inte enkelt att hitta billiga små lägenheter i stan.
Tillfället, att lägenheten dök upp just nu, var för bra för att missa, vi får stötta henne ekonomiskt i början om det kniper med jobb.
Vi flyttade alla saker åt henne i torsdags, när dottern själv var på jobbet.
I går var hon där och fixade, städade, pysslade och ställde i ordning som hon vill ha det.
Hon är överlycklig och jag smittas av hennes glädje samtidigt som jag har separationsångest.
Hönsmamman i mig kommer fram och jag kan sms:a och påminna om att släcka ljusen....:/
Samtidigt känns det bra i magen, dottern är lycklig!
Bilderna är från visningsdagen och början av inflyttningen, ni ska få se bilder på när allt är klart också. :)

Kommentarer
Postat av: mammakero

Jag vet!! Separationsångesten är jobbig! Du kan åtminstone träffa henne på en kort fika... När älsta dottern flyttade första gången var det 4 månader innan hon hörde av sej och en timme enkel väg att köra innan vi var där... Nu är det 40 mil till henne... Bara att inse att man är av polletterad.

Svar: Ja, det är skönt att hon inte är så långt borta, 40 mil är värre!
Agneta Ärlestig

2014-08-18 @ 23:05:40
URL: http://mammakero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0