Bio, Micke och Veronica

Jag minns inte när jag var på bio senast? 
Men i går kväll när jag var på jobbet, fick jag sms från mina döttrar att dom ville att vi skulle gå på bio tillsammans.
Jag blev jätteglad och dom hade dessutom valt en film som jag råkat nämna att jag ville se.
Flickorna ordnade biljetter och åkte i förväg eftersom jag jobbade till sista minuten och fick stressa lite.
Ett jätteroligt initiativ som jag uppskattar så himla mycket, både filmen och tiden med mina döttrar!
Vi såg Micke och Veronica och jag fick skratta massvis! :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Härligt med spontanbio :)
Jag vill också se den filmen, hoppas jag kommer iväg snart!

Svar: Ja, den var riktigt bra!! Gillar man solsidan, så älskar man den här filmen!
Agneta Ärlestig

2014-12-31 @ 14:02:15
URL: http://lindashundliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0