Norge 2013 (13)

Efter ett besök i en svindyr sovernirbutik uppe på Dalsnibba, så åkte vi neråt för att mellanlanda vid Djupvasshytta som ligger 1030 möh.
Är det bara jag som tycker att det känns lite konstigt att det kan ligga en stor sjö så högt upp? Vaddå grundvattennivå?
Djupvasshyttas butik, toa och restaurang var i alla fall skitäcklig! Smutsigt och illaluktande.
Vi åkte vidare på en gång, kissar helldre i diket än på den toan.
På vägen tillbaka så kom vi förbi de söta fäbodsstugorna igen, jag blev verkligen förtjust i dom!
Efter en lång, trevlig, innehållsrik dag var det skönt att bara mysa i stugan på kvällen.
Men först åt vi en goood middag på restaurang inne i Geiranger.
 

Kommentarer
Postat av: mammakero

Verkligen imponerad av alla dina vackra Norgebilder! Förstår att alla talar om hur vackert det är där, när jag ser dina bilder!

2014-02-08 @ 16:50:57
URL: http://mammakero.blogg.se
Postat av: mammakero

Verkligen imponerad av alla dina vackra Norgebilder! Förstår att alla talar om hur vackert det är där, när jag ser dina bilder!

2014-02-08 @ 16:50:57
URL: http://mammakero.blogg.se
Postat av: Leona Örtenberg

Vilken resa ni måste ha haft, underbara vyer och motiv på varenda bild :)

Svar: Ja, det är underbart i Norge, jag måste se till att åka dit fler gånger.
Agneta Ärlestig

2014-02-09 @ 01:19:39
URL: http://aethlingskennel.wordpress.com
Postat av: Linnéa

Så jäkla bra du är på redigera! De två sista bilderna ger mig rysningar! perfa!

Svar: Tack!! Jag gillar också dom bilderna mycket. Inget motiv jag fotar i vanliga fall heller.
Agneta Ärlestig

2014-02-11 @ 20:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0