Norge 2013 (16)

Vi stannade och rastade hundarna på ett trevligt ställe och återigen försökte jag mig på en bild med lång slutartid. Jag måste testa det mera här hemma i vår och sommar.
Vi hann bara åka en kort stund efter rastningen då jag såg det mest underbara ställe!! Små söta stugor med gräsbevuxna tak och ett vattendrag med en bedårande gammal stenbro!
Det här är bilder jag är grymt besviken på nu i efterhand. Jag hade kunnat fota i en helt annan vinkel och fått med stugorna och bron på samma bild. Jobbigt när man ångrar att man inte la ner mer tid på att fota en plats man aldrig mer kommer att återse.
Nåja, vi åkte vidare uppför, uppför mot dimman.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mammakero

Bilderna är fantastiska! Tycker inte du behöver gräma dej över att du inte tog en till bild, för de du tagit är jättefina!

Svar: Nä du har nog rätt, man ska inte gråta över spilld mjölk :)
Agneta Ärlestig

2014-03-01 @ 15:02:04
URL: http://mammakero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0