Bäcksjön 4 oktober

Bäcksjön är ett trevligt ställe jag brukar besöka ibland. Ett strövområde runt sjön, fyllt med grillplatser, fiskeställen och badställen.Man kan promenera runt (ganska långt) eller ta bilen dit man vill. Det är 2-3 mil att köra dit hemifrån mig, så det blir ju inte varje dag precis.
I oktober var jag där med hundarna och njöt av de vackra höstfärgerna och lugnet. 
På sommaren kan det ibland vara svårt att ha hundarna lösa, då det är populärt och nära för alla som bor i stan är det ofta mycket folk i rörelse.
 

Kommentarer
Postat av: Koffe

Underbar vacker plats må jag säga. Finns inget bättre att ta en lång promenad i naturen :)

Svar: Ja, det är en vacker plats! Tack så mycket för att du tittade in här! Jag har varit in på din sida och tittat på alla dina fina bilder :)
Agneta Ärlestig

2014-01-18 @ 11:40:27
URL: http://fotokoffe.blogg.se/
Postat av: mammakero

Fina bilder på fina vyer och stigar! Härliga höstfärger!

2014-01-20 @ 19:41:10
URL: http://mammakero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0