Bucketlist 2014

I stället för nyårslöften så har jag skrivit en liten "önskelista" med saker jag gärna vill göra under året 2014.
En levande lista som kan komma att förlängas eller förändras, men just nu ser den ut så här.
Om jag glömmer bort det - så påminn mig om ett år. Kan vara lite kul att se hur mycket som genomfördes. :)


Bucket list för 2014

* Göra något impulsivt
* Lukta på liten bebis
* Gå på bröllop
* Ställa ut Tassa i Norge eller Finland
* Skapa en förändring för min fysiska hälsa
* Lära mig mer om Lightroom

* Gå en heldagsvandring

* Dricka champagne, för att fira något
* Säga nej till det jag inte vill göra
* Pimpla på isen
* Dricka champagne "bara för att" nån gång
* Paddla kanot
* Ta långa hundpromenader
* Åka till Frankrike och se Pyreneerna
* Plocka mycket gula kantareller
* Åka till en Europeisk storstad
* Besöka min moster

* Fota newborn-bild
* Mamma/dotter-weekend
* Åka skoter
* Skapa mer familjetid
* Köpa något nytt fotorelaterat

* Renskriva min mammas anteckningar
* Göra fotoböcker av mina bilder

* Göra om vardagsrummet

* Åka till fjällen
* Köpa ny säng
* Träffa mina bröder oftare
* Plantera ett körsbärsträd
* Göra något viktigt för mig själv
* Roadtrip med maken
* Göra om sovrummet
* Fota blåsippor


Jag vill inte:
* Gå på begravning
* Se min familj må dåligt
* Bli sjukskriven
* Tacka ja till saker jag inte vill göra
* Jobba för mycket

 

 


Kommentarer
Postat av: mammakero

Fin bucketlist! Kul att läsa och det skulle vara kul att se uppföljning 2 ggr året för att se om något nytt dykt upp och något blivit gjort!

Svar: Ja, det har du rätt i. Om jag kommer ihåg det, så ska jag plocka fram den till midsommar igen. :)
Agneta Ärlestig

2014-01-01 @ 18:41:26
URL: http://mammakero.blogg.se
Postat av: Linda

Hoppas du hinner beta av mycket av din lista... Det här med att dricka champange "bara för att" det kan vi väl fixa om vi får till en stockholmshelg igen! (eller någon annanstans för den delen)

Svar: Det är ju fullt möjligt förstås! :)
Agneta Ärlestig

2014-01-06 @ 21:56:06
URL: http://lindashundliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0