att tappa farten

Sedan mitten på januari har jag gjort en liten livsstilsförändring, med hälsosammare mat, träning och utevistelse och genom att ta hand om min kropp när det är ont på olika ställen.
Vart motivationen har kommit i från vet jag inte riktigt, jag kan inte komma på vad som var startknappen?
Kanske var det en stoppknapp som sa att nu jäklar räcker det?

Nåja, nu har jag varit i fjällen en vecka och mått bra på alla sätt! Framförallt mentalt bra. Visst har jag varit ute och rört på mig massvis, men det blev mycket vin och god mat också.
Nu när jag är hemma så hittar jag inte tillbaka till mina må-bra-rutiner. Allt känns plötsligt jobbigt, besvärligt och "jag tar det sedan"
Jag måste hitta inspiration och motivation för att fortsätta, för hälsovinsterna som kom med mitt "nya" liv var bättre än jag någonsin kunnat drömma om.

Foto av dottern A, helt oredigerad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0