Borgafjäll 2

Vårt mål var en fjällsjö som vi fått tips om, där skulle finnas gott om fisk!
Men skoterföret var inte det bästa, det var mycket öppet vatten och vi ville inte chansa och höll oss därför till de större skoterlederna.
Vi bestämde oss för en annan sjö och slog "läger" där.
Den grå/svarta skotern är vår och den röda var den vi hyrde. Kul för Amanda som veckan innan ordnat sitt skoterkort och kunde köra.
Tassa och jag åkte mest i pulkan. Vädret slog om och det blev ännu mera mulet än på morgonen.
Snön blev väldigt klibbig, det var nollgradigt och Tassa besvärades av jobbiga snöklumpar i pälsen.
 
Foto: Jag, Linnea och Amanda

Kommentarer
Postat av: mammakero

Härlig utflykt! Älskar att åka skoter, men inte i pulkan, då mår jag illa...
Vad läckra istapparna var på 6e bilden!
Hela poemet som var skrivet på engelska var så långt och jag trodde jag tog foton på allt det skrivna, men när jag gick igenom bilderna hemma, så fattades det två sekvenser...
Det började med "We come alive in the night like neon light..." "..dance around the underground how we like..." och slutar "... sun comes back home!"

Svar: Fint med poesi på gatorna.
Agneta Ärlestig

2014-03-31 @ 19:15:53
URL: http://mammakero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0