Norge 2013 (22)

Det blev dags att stanna och rasta hundarna igen. Från att ha förföljts av det turkosblåa vattnet i alla älvar, så stannade vi nu vid en extremt grön älv!? Det kändes som att man hamnat i en bit av Tailand eller nåt? Vackert var det i alla fall och hundarna fick en perfekt runda vid vattendraget.
Han inte åka så lång stund innan jag fick syn på den här vackra bron! 
Fördelen med egen bil är som sagt att man kan stanna vart man vill och ta vara på guldkornen längst vägen.
Stenbroar är så vackra, tyvärr har jag ingen fakta om den här bron, jag minns inte ens vart det var riktigt.
Nu helt plötslig var vattnet turkosblått igen? Lite konstigt eftersom det var så nära det förra vattendraget att man skulle kunna gissa att det faktiskt är samma älv?
 

Kommentarer
Postat av: mammakero

Vilken vacker bro! Fantastiskt! Det gröna vattnet var oxå helt magiskt! Jättefina bilder som vanligt!

Svar: Tack, det är så roligt att du kommenterar ofta. Jag kommer på mig själv med att längta efter dina kommentarer! :)
Agneta Ärlestig

2014-03-10 @ 10:08:31
URL: http://mammakero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0