Det som inte fick hända...

Så har det drabbat även mig, det som absolut inte fick hända, har hänt!

Ni vet sådana dagar som aldrig kommer tillbaka, minnen som inte går att återskapa, ögonblick som fångas i en sekund, värme, kärlek, känsla av sammanhang och tillhörighet, unika konstellationer av människor på samma plats för bara en liten bråkdel av en dag från ett helt liv....

En sådan dag hade vi, en helt enastående trevlig dag!! Jag hade kameran med och förevigade allt, jag bara sög in alla känslor i kameran. Ordnade gruppfotografering - en helt perfekt, ni vet där alla faktiskt tittar in i kameran och ler med äkta glädje, just den sekunden då kameran klickar till!!

Jag tittade igenom bilderna och blev helt varm i kroppen! Började planera för redigering och att jag skulle skriva ut på fint fotopapper, göra förstoringar och ge bort för att dela med mig av all denna glädje!
 
....så, nu när jag ska sätta igång med bilderna inser jag (efter fyra timmars förvivat letande i alla mappar i alla hårddiskar och minneskort) att jag raderat bilderna av misstag....:/

Förstår ni känslan? .............*gråter en skvätt*.................:(
 
.
.
.
 
 

Uppdatering: JAG HAR HITTAT BILDERNA!!! Lycka! :D
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken tur att bilderna dök upp!

Svar: Ja, du kan tänka dig lyckan! Dom låg i papperskorgen i en mapp som inte gick att öppna? Jag hade sökt på både datum och filnamn utan att dom dök upp. Tur att det gick att återställa mappen. :) Bilderna kändes oerhört viktiga eftersom Sixten var med och han är ju ingen ungdom....
Agneta Ärlestig

2014-05-11 @ 18:16:11
URL: http://lindashundliv.wordpress.com
Postat av: mammakero

Vilken sagolik tur att du hittade dem!

2014-05-12 @ 09:26:52
URL: http://mammakero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0