Tidsbrist

Vet inte om det är dålig planering av mig, men ibland växer skoluppgifterna som berg. För varje uppgift lär jag mig dock mer av den studieteknik jag saknade i början, men än är det långt kvar innan jag har rutin på detta.
Ett av mina stora problem, är att jag har svårt att plocka ut endast det viktiga ur böckerna, jag är så kunskapstörstig att jag vill läsa och lära mig varje ord i all litteratur vi har. Det är naturligtvis en omöjlighet...:)
Många fredagskvällar och lediga helgdagar ägnas till skolarbetet, maken är peppande och servar med god mat när han har möjlighet, men eftersom han jobbar så mycket ligger hushållsarbetet ofta kvar och väntar på att jag ska hitta tid.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0