utbildningsdag palliativ omvårdnad

Jag blev tillfrågad om jag kunde vara med och hålla en heldagsutbildning i palliativ omvårdnad. 
Det är ju ett ämne jag brinner för och jag har utbildat i smågrupper tidigare. Men nu gjorde jag mig redo för att tillsammans med en kollega, föreläsa för 45 personer en hel dag.
Pirrigt med roligt, krävdes lite sena kvällar för att planera text och bildspel, men det gick bra.
Nervös som tusan, var jag på plats på morgonen, bara för att mötas med informationen att de 45 personerna krymt till 8 deltagare!!
Nåja, vi höll vår utbildningsdag i alla fall och det är så himla kul att prata om ett ämne man brinner för.
 

Kommentarer
Postat av: mammakero

Vilket manfall! Fast det måste varit skönare att ha en liten grupp istället...

Svar: Ja, väldigt irriterad blev jag, snacka om slöseri med resurser! Men jo...det blev ju lite mindre nervöst att prata inför en mindre grupp :-)
Agneta Ärlestig

2015-04-19 @ 10:42:37
URL: http://mammakero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0