Inköp på Borghälla Gård

Jag brukar aldrig handla på Lidl, men av olika anledningar har jag hamnat där ett par gånger i sommar. Sist köpte jag lite krukväxter för typ ingenting? Hur kan växter vara så billiga där?
När vi var på Borghälla gård, så hittade jag mycket fint! Men de stora grejerna får jag nog fundera på lite extra. Jag köpte lite smått i stället.
Några söta fåglar, tre fjärilar och en liten krukdekoration i form av en gyllene fågel med ägg i fågelboet.
De två ugglebäbisarna minns jag inte vart/när jag köpte? Det står helt still i huvet, kanske var det på Borghälla gård i alla fall?
Nåja, jag har en plan för fåglarna, fjärilarna och ugglebebisarna!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0