Mystiskt

Det finns ju geocacher som kallas "Mystery" och går ut på att man ska lösa ett problem eller en gåta för att komma åt rätt kordinater eller en låsanordning.
Vi hade en mystery i närheten av oss, jag har retat mig på den, jag vill ju naturligtvis ta alla cacher som ligger nära hemmet.
Det var ett pussel som skulle läggas och sedan skulle man utifrån den bilden få ett fyrsiffrigt tal. Vi la pusslet och googlade förtvivlat eftersom vi inte är några konstkännare alls.
Men google är bra, vi fick fram lösningen innan myggorna åt upp oss.
Efter det åkte vi till Bäcksjön, där jag tagit alla utom en, för det krävs klättring.
Jag tänkte mig att dottern som inte är höjdrädd, skulle kunna ta den. Men vi fick ge upp, dottern nådde inte mellan grenarna på den enorma tallen. 
Det tar emot att lämna en cache, men ibland får man inse sina begränsningar.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0