Norrmjöle

Spenderade några timmar i Norrmjöle tillsammans med dottern en dag. Min arbetskompis hade utställning och försäljning av konst och hantverk tillsammans med några andra. 
Vi tittade runt bland all konst och annat fint, och jag köpte mig ett glashjärta som min arbetskompis tillverkat.
Tog sedan en promenad i omgivningarna och siktade in oss på en geocache som var placerad intill en liten söt fyr.

När vi blev hungriga åkte vi till golfklubben och åt lunch. Hittade inte, så vi tog GPS:en till hjälp och det kan ju vara lite spännande. Vi hamnade på en smal skogsväg som blev smalare och smalare. Vi insåg att det inte var en bilväg, utan snarare en promenadstig, men det var inte lockande att backa heller. Nåja, vi kom ju fram till slut, även om folk i skogen tittade på oss med stora ögon!
Innan vi åkte hem tog vi en tur ner till havsbadet för att känna på vattnet också, inte alls badvänligt kan jag säga!
En trevlig dag!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0