Pioner och FTF


I sommar har verkligen mina pioner blommat utan dess like! Det enda som är synd, är att de lägger sig platt på gräset av sin egen tyngd och av allt regn som kommer.
Försökte plocka in buketter för att få njuta av dem så mycket som möjligt.
Jag har tre sorter, men kommer inte ihåg vad de heter? En är en doftpion men det kanske finns flera av den sorten? En annan är något jag kallar bondpion, men den har säkert ett annat namn. Den tredje är väldigt mörkt rosa/röd i blommorna, den är yngst och hade minst antal blommor. (den blommar också aningens senare än de andra)
Så ett bildbevis på att jag och dottern tog en FTF, det betyder First To Find på geocachingspråk, vi var alltså först att hitta cachen efter att den släppts. :-)
Jag blev så till mig att jag glömde fota där cachen var placerad.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0