Backens kyrkogård oplanerat

En dag hade jag bestämt mig för att ta en geocache som låg intill kyrkogården. Jag åkte dit, men bara för att upptäcka att ballerinaskor och bara ben, var högst olämpligt bland meterhöga brännässlor.
Så, jag tog en promenad på den vackra kyrkogården i stället.
Jag tycker att det är fint med alla personliga gravprydnader som finns, det säger en del om personen och fantasin sätter igång.
I år har hela stan invaderats av någon slag "Häggspinn" eller liknande. De allra flesta rönnarna och massvis med häggar är inkapslade i vita nät och ser ut som spökträd. På kyrkogården hade d inte hunnit så långt än, men ni ser lite av det.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0