En fredag helt enkelt

En ledig fredag, då många redan har startat sin semester eller gått på sommarlov.
Men jag startar fredagen med att starta upp min etikkurs. Alla böcker har kommit hem, studielitteraturen är allt annat än billig, man skulle ju kanske kunna låna en del. Men samtidigt  vill jag gärna äga böckerna så att jag kan gå tillbaka till dom och frossa i all kunskap framöver.
Jag ser fram mot etikkursen, det är ett intressant ämne som man aldrig blir fullärd i.
Vi lagade en god middag med både förrätt och huvudrätt, sedan tog jag en skön promenad med hundarna i den sista kvällssolen.
Efter det satt vi länge i uterummet och pratade utan att störas av myggor och annat som kommit fram.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0