Midsommarfin

Vaknar på midsommaraftons morgon, är helt inställd på att fira midsommar ensam med hundarna, då familjemedlemmarna var spridda till andra platser. (Jag hade själv valt att vara ensam hemma)
Men då ringer dottern och har ändrat sig angående sina planer. Jag åker in till stan för att hämta hem henne och vi passar på att kika på en ny geocache som jag tyckte var spännande.
Till vår stora lycka och förvåning, lyckas vi logga den utan problem, trots att svårighetsgraden var hög.
Jag hade ju inte handlat hem något gott att äta eftersom jag skulle vara ensam, därför stannade vi på affären och köpte det dottern önskade sig till middag. :-)
Väl hemma igen, blev jag inspirerad att försöka mig på en midsommarkrans! Alltså, hur svårt kan de va?
Trots svordomar och metervis av snören, lyckades jag inte få till någon krans, florist kommer jag aldrig att bli!
Försökte fota Tassa med den misslyckade kransen, och ja....det gick väl si så där. :/
 
 

Kommentarer
Postat av: mammakero

Även en spretig krans gör din vackra dotter och fina hund extra midsomriga!

2015-07-18 @ 16:11:37
URL: http://mammakero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0