Tveksamt om jag går hit igen

Lite hastigt och oplanerat bestämdes det att vi skulle äta middagen inne i stan en kväll.
Ungdomarna ville ha tacobuffé eller liknande. Jag kom på en restaurang som brukade servera tacobuffé för 99 :-, jag har varit där mycket för några år sedan och har alltid varit nöjd. 
Prisvärd och helt okej mat. Vi bestämde möte vid restaurangen och jag kom dit först.
Insåg snabbt att dom bytt ägare sedan sist och funderade på öppettiderna, för det fanns inga gäster i lokalerna?
Vi var så himla hungriga och ville inte börja leta efter en ny restaurang, så vi beställde och åt. De hade taco, pizza och sushibuffé. Under hela tiden vi var där, så var vi de enda gästerna? Maten gick att äta men jag tror inte jag går dit igen.

Efter maten tog jag och dottern en sväng förbi ett par geocacher mitt inne i stan, mystery-cacher där jag bara hade löst första delen. Nu fick vi bocka av dom och humöret blev genast bättre!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0