Bara geocaching hela tiden?

Det måste se ut som att jag geocachar hela tiden? Men så är det inte, men kanske är det så att det är då jag plockar fram mobilen och fotar?
Den här kvällen tog vi några mysterycacher i som löstes utifrån ett foto.
Man får alltså ett foto som ledtråd och måste hitta vart fotot är taget innan man kan hitta kordinaterna till slutgömman. Sådana cacher är väldigt trevliga i sin egna stad, man tror nämligen att man sett alla konstverk och annat - men inte då!
Några av cacherna löste jag starten med hjälp av googlemaps hemma. Då kan man "promenera" runt på gatorna och kika hur det ser ut.

Undrar för övrigt när jag ska plocka fram systemkameran igen. Jag saknar den, men det har blivit någon slags spärr som gör att jag inte vill fota med den? Hoppas verkligen att lusten att skapa med den kommer tillbaka!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0