Norge 2014 del 8 (Fauke)

Efter en timme drygt, var färgan framme i Bognes eller vad det hette? Vi åkte vidare mot Fauke. 
På väg dit hittade vi flera fina rastställen, men det var för varmt att gå i skogen, det blev korta promenader och sedan ville man tillbaka till den svala bilen igen.
Campingen i Fauke såg bra ut på beskrivningen och bilderna. Den låg högt upp på ett "berg" och bakom var det en fjord som det säkert var en enastående utsikt över.
Problemet var bara att hur jag än försökte, kunde jag inte komma mig fram till utsikten någonstans! Varför lägger man en camping så vackert placerad utan att ordna så att gästerna kan få njuta av utsikten?? 
Hundpromenaderna fick jag i stället göra längst en starkt trafikerad väg...:(
Stugan var inte så nice heller, faktiskt valde vi att äta vår hämtpizza på bron i stället för inomhus - nåja, vi skulle ju bara sova.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0