sjuk

Minns inte när jag var så här förkyld senast? Tycker faktiskt att jag hållit mig ganska frisk på senaste tiden.
Men så började jag min LIA-period (Lärande i arbete) eller praktik som jag kallar det.
De flesta i personalen hade varit mer eller mindra sjuka och många av gästerna hade också symtom.
Det blev väl för mig, som det blir när man börjar ha barnen på dagis - alla nya baciller blir liksom för mycket.
I torsdags när jag gick hem, kände jag att jag hade feber, fredagen knaprade jag iprem och vilade och idag är jag inte ett dugg bättre.
Har varit uppe för kaffe (som inte ens smakade gott) iprem, nässpray och hostmedicin och nu ska jag nog lägga mig igen.
Hoppas ni får en trevlig helg!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mammakero

Krya på dej!

Svar: Tack vännen! :-)
Agneta Ärlestig

2015-10-04 @ 22:31:57
URL: http://mammakero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0