Musse

Vi har efter lång väntan och mycket planering, äntligen fått skaffa en huskatt på vårt ädreboende!!
Lyckan är fullständig och jag skulle kunna skriva långa romaner om alla underverk och kärlekshandlingar han åstakommer varje minut! 
Han är som klippt och skuren för arbetet, social, kelen, söker sig själv till de boende och kan hanteras hur som helst. 
Tyvärr kan jag inte visa bilder på när han är med de boende och inte heller skriva om alla lyckliga stunder han bidrar med, av respekt för de som bor hos oss.
Men jag tror faktiskt att jag ska skriva ner lite själv och fota för  att visa närstående och övrig personal.

Han är bara kattunge än och jag utgår från att det kommer mera bilder på honom härinne framöver!
 

Kommentarer
Postat av: mammakero

Vilken liten fining! Och vilken stil han har på sista bilden!

Svar: Ja, han är härlig!
Agneta Ärlestig

2015-09-27 @ 21:06:28
URL: http://mammakero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0